marți, 6 ianuarie 2009

Invitaţie în Bora Bora!


Toată lumea pasionată de căţărat ştie de fenomenul următor: când te caţeri chiar şi la temperaturi sub 0 grade celsius te încălzeşti şi transpiri ca şi cum ai fi pe o insulă tropicală la soare. Lipsesc doar cocktail-urile cu umbreluţe.

Mâine, 6 ianuarie invit pe oricine este interesat de căţărat la o mică evadare în propriul nostru Bora Bora aflat în portul turistic Tomis la unele din zidurile de acolo pe care se găsesc atât trasee grele cât şi mai uşoare. Unii vor merge in Bora Bora iar alţii probabil doar până în sudul Greciei.

Voi asigura eu echipamentul de protecţie care poate fi interschimbabil (coarda, dispozitiv de filare - nu sunt necesare căşti acolo) dar şi un ham care la fel poate fi schimbat între participanţi, chiar două dacă sunt mai mulţi oameni, gratuit.

Deocamdată suntem doar eu şi Cătălin dar este binevenit oricine vrea să încerce ceva nou sau oricare dintre "veterani" deşi nu cred ca Flavius, Oana si Dragoş pot veni fiind tineri conştiincioşi care învaţă din greu.

Cel mai probabil vom ieşi pe seară dar în mod sigur după prânz. Până în prânz voi anunţa ora sigură de întâlnire. Dar totul depinde însă şi de vreme. Cum spuneam nu contează cât de frig va fi, vă veţi încălzi destul dar să nu plouă. Dacă plouă a căzut toată ieşirea.

Eu sper să ne vedem în număr cât mai mare şi să ne bucurăm cu toţii de insula tropicală din Constanţa.

EDIT: cum nimeni altcineva nu s-a arătat interesat nu am mai trecut o oră de întâlnire. Voi merge doar eu şi Cătălin.

Niciun comentariu: