vineri, 2 ianuarie 2009

Blog-ul în 2009

Pe 1 ianuarie 2009 am făcut câteva modificări la blog adăugând filmuleţul făcut de Flavius "Masters of Chei" în coloana din dreapta şi schimbând banner-ul blog-ului. Am mai adăugat şi "NODUL ZILEI" însă mai mult pentru design pentru că este foarte greu să înveţi nodurile de care ai nevoie pentru căţărare de pe o pagină web (şi foarte riscant!). În acest mesaj voi înscrie şi butonul către un site unde am înscris blog-ul pentru a fi găsit mai usor atât de cei care deja se caţără sau merg pe munte dar în special de cei care vor să afle mai multe.
inscris pe toateBlogurile.ro bleu
Iar din mesajul de faţă probabil ai observat că am început să scriu cu diacritice, fapt care încetineşte puţin degetele pe tastatură. Dar e un lucru bun pentru că am mai mult timp să reflectez asupra conţinutului. Indiferent ca aveţi blog sau doar lăsaţi comentarii la blog-uri vă recomand să scrieţi cu diacritice si pentru acest simplu fapt că veţi scrie mai încet dar mai bine.

Pentru că acum vreau să mă concentrez exclusiv pe lucrarea de licenţă pânâ în februarie nu voi mai lucra să măresc comunitatea din jurul blog-ului. Rămân însă deschis pentru colaborări şi aştept articole, ştiri, impresii din partea celorlalţi căţărători şi alpinişti din Constanţa (ăia 4 sau 5 haha). Adresa de contact: braducu AT gmail PUNCT com. Totodată aştept autori care să se inscrie pe blog şi să îl păstreze activ.


Va urez un an nou fericit si plin de împliniri pe stâncă cât şi jos pe pământ!

Niciun comentariu: