joi, 13 ianuarie 2011

Turn escalada Constanta in 2011

Am fost in vizita in sfarsitul de saptamana care a trecut la turnul de escalada din Gravity Park din Constanta. Acolo m-am intalnit cu Andrei, un foarte bun inline skater care acum se ocupa si de administrarea turnului de escalada.
Am aflat ca exista acum o taxa lunara de 20 de lei (cu echipament propriu) pentru cei care vor sa se catare si echipament disponibil de inchiriat pentru cei care nu au echipament propriu (ham, coarda, carabiniere, espadrile, gri-gri). Am inteles de la Andrei ca atunci cand aceasta taxa a fost introdusa au existat tensiuni si dispute cu unii dintre cei care se catarau regulat deoarece folosisera gratuit turnul de escalada pentru un an iar aceasta schimbare i-a surprins. Personal nu stiu toate detaliile ce tin de finantarea centrului Gravity Park si nu voi locui aici insa stiu cu siguranta ca bani pentru intretinere, echipament, personal trebuie sa vina de undeva. Tot personal mie imi place ca atunci cand un grup mic de oameni au ceva in comun, cum ar fi catararea, sa discute si sa fie cat mai deschisi in privinta tuturor aspectelor inclusiv cele financiare. In felul asta se pot discuta alternative mai flexibile decat o taxa fixa.

4 comentarii:

Felix spunea...

Hai salut Radu, poate ne vedem si noi la o escalada daca mai esti prin oras :).

Turnul anul trecut n-a fost administrat prea bine, insa anul asta vad ca Andrei si Radu (fratele lui Andrei, nu tu) au inceput sa se ocupe si intr-adevar imi pare bine. Anul trecut programul era pana la 18, anul asta l-au facut pana la 21, deci e alta mancare de peste.

Taxa e destul de simbolica din pdv meu.

Din ce am inteles de la Radu (fratele Andrei) este ca au aparut ceva echipe de escalada pe la panou si sper sa le intalnesc si eu.

Succes si numai bine!

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...


Salut pentru cine mai este interesat de edcalada va rog sa ma anuntati si pe mine detin echipament complet. Multumesc 0767141870