joi, 5 martie 2009

Posibila tura in Cheile Rasnovului pe General


Sambata asta 07-03-2009 este posibil sa plecam intr-o tura de catarat, prima mai serioasa pe 2009.O sa fie si primul "roadtrip" asa, ceva mai lung si mai rapid pentru noi si tot in acelasi timp o sa fie primul traseu de alpinism clasic pe care il vom face, chiar daca dificultatea este destul de mica(3B).
O sa reusim probabil sa ne satisfacem dorinta extraordinar de veche si de arzatoare de a face un traseu relativ lung(sunt 7 lungimi de coarda) dar in care sa nu ne depasim limitele de cataratori si in care sa ne putem bucura de expunere, lungime si stanca in sine fara sa tremuram din toate incheieturile la frica unei potentiale caderi.
Vremea pare destul de capricioasa in schimb si speram in cele din urma sa fie ok.Eu personal stau cu ochii pe harti meteo de cateva zile bune si sunt cam sceptic.Dar in cele din urma am decis ca vom pleca, chiar daca ne alegem decat cu un drum pana acolo.Mai avem unele "mici" detalii tehnice de rezolvat, ceva echipament care momentan de lipseste de imprumutat dar parerea mea este ca sunt niste detalii care se vor rezolva pana sambata asa cum a fost inainte de orice tura in care am plecat



Dragos Toma

->eh am facut si asta, am scris primul meu mesaj pe blog si m-am bucurat de noile mele privilegii de autor al blogului.sper sa mai urmeze si alte relatari dar timpul meu liber este extrem de limitat in cls a XII-a si din nefericire nu reusesc sa ma catar atat cat mi-as dori(desi probabil nu o sa reusesc niciodata sa ma catar chiar cat mi-as dori)

3 comentarii:

Radu Burtescu spunea...

Bai, o sa urmaresc blog-ul sa vad cand o sa faceti traseul asta. Numai bine si catarari placute.

tomcat spunea...

mersi ce sa zic poate ne mai auzim pe mail.a fost vremea naspa tare atunci si nu am fi avut nici o sansa sa facem ceva.tre sa vedem cand ne mai organizam inca odata poate plecam...

Felix spunea...

Generalul l-am facut si eu cu Marius anul trecut (cand ne-au furat cortul). E un traseu usor pe care merita sa te antrenezi cao de coarda.
Succes cand o sa ajungeti sa il faceti :).
Daca va duceti va sfatuiesc sa faceti si Cezar Manea care e mai greu decat Generalul.
Noi am mai facut si Pintenul Magarului, care e doar o lugime de coarda (undeva in stanga de General).
Si Via Ferrata merita, pe care vreau sa o fac si eu :D.