miercuri, 10 decembrie 2008

Rezumat 1 decembrie 2008

1 decembrie a fost o zi fantastica pentru mine personal pentru ca am reusit sa ma catar la prima vedere pe fisura surplombata din Gura Dobrogei, mi-am pus in proiect un traseu de high ball si unul de catarare la unul din peretii din stanga pesterii "La Adam" si aproape am reusit sa urc problema de boulder # 2 (foto sus) de la peretele din dreapta pesterii.

Iar traseul inalt (high ball) de bouldering de la peretele din dreapta pesterii "La Adam" (foto sus) a iesit in mansa... urmeaza cu saltea.

In plus din discutia cu ciobanul care a venit sa ne faca galerie si din mini tura de recunoastere am gasit zona care ma intriga vazuta cu google maps ca fiind o simpla cariera de piatra foarte friabila nefavorabila catararii.

Raman cateva alte zone de explorat totusi pe care le puteti vedea aici si despre care daca aveti detalii va rog sa imi scrieti:


View Larger Map


View Larger Map


View Larger Map







2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

interesanta viata aveti!

Radu Burtescu spunea...

Nu la fel de interesanta ca dumneavoastra din cate vad pe blog-ul personal.:)